.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران : تشكيل اطاق فكر با حضور نخبگان استان
استاندار مازندران، در جلسه شوراي راهبردي كه در محل استانداري برگزار شد، با اشاره به ضرورت تشكيل اطاق فكر در استان، گفت: از آنجايي كه نهادهاي اجرايي درگير كارهاي عملياتي و اجرايي هستند و معمولاً در كشور ما تغييرات و جابجايي، باعث كندي در روند كار و جابجايي نگرش‌‏ها نسبت به كار مي‌‏شود، تشكيل اطاق ....

استاندار مازندران، در جلسه شوراي راهبردي كه در محل استانداري برگزار شد، با اشاره به ضرورت تشكيل اطاق فكر در استان، گفت: از آنجايي كه نهادهاي اجرايي درگير كارهاي عملياتي و اجرايي هستند و معمولاً در كشور ما تغييرات و جابجايي، باعث كندي در روند كار و جابجايي نگرش‌‏ها نسبت به كار مي‌‏شود، تشكيل اطاق فكردر جهت توسعه استان ضروري است. 
مهندس شفقت، استاندار مازندران، تصريح كرد: اعضاي اين گروه براساس چشم‌‏انداز بيست ساله نظام و برنامه توسعه‌‏اي و بر مبناي استراتژي جامع بلوغ مديريتي را به منصه بروز و ظهور مي‌‏رسانند.
استاندار مازندران خاطرنشان كرد: تعامل بين نخبگان ابزاري (مديران اجرايي كشور) و نخبگان علمي، مي‌‏توانند زمينه‌‏ساز اين تحول باشد.
بر پايه همين گزارش معاون برنامه‌‏ريزي و اداري مالي استانداري مسووليت پيگيري تشكيل اطاق فكر را عهده‌‏دار است و تصميمات نهايي در جلسات آتي لحاظ مي‌‏شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.